مرگ دوباره یک سرباز در اهواز

خرید بک لینک
مرگ یک سرباز در اهواز با شلیک اسلحه خودش

مهر نوشت: یک سرباز در اهواز به علت شلیک گلوله از اسلحه خود فوت کرد.

ساعت ۲۰ و ۱۷ دقیقه دیروز شنبه یک سرباز بر اثر شلیک گلوله ای از اسلحه خود فوت کرد.

این اتفاق در قرارگاه فجر چهار شیر و در کانکس نگهبانی رخ داده و موضوع آن «خودزنی با اسلحه» عنوان شده است.

—-------------

سربازی و معافیت ها

��

خبر هایی از علیشاه...

ما را در سایت خبر هایی از علیشاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: جمعه 21 آبان 1395 ساعت: 18:38

صفحه بندی